Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Γνωρίζω από πρώτο χέρι τα προβλήματα του τόπου μας, μπορώ να βοηθήσω στη λύση τους

Φίλες και φίλοι,

Γνωρίζω από πρώτο χέρι τα προβλήματα της Νιγρίτας, της Βισαλτίας, του Αχινού, και του Τραγίλου και των χωριών μας. Είναι περιοχές που επισκέπτομαι ανελλιπώς, γνωρίζω καλά τους ανθρώπους τους, συνομιλώ μαζί τους καθημερινά, ξέρω τις ανάγκες τους. Πιστεύω ότι με τις δυνάμεις, την εμπειρία, και την τεχνογνωσία που διαθέτω, μπορώ να βοηθήσω στην επίλυση σημαντικών και χρόνιων προβλημάτων του τόπου μας.
Όπως ξεκαθάρισα ήδη, στόχος της υποψηφιότητάς μου είναι να συνθέσω δυνάμεις, να ενώσω ανθρώπους με διαφορετικές αφετηρίες και ιδεολογικά πιστεύω, και μαζί να δημιουργήσουμε το νέο. Το νέο που έχει ανάγκη ο Δήμος Βισαλτίας για να κάνει το άλμα μπροστά.
Ο τόπος μας είναι πολύ μικρός για αντιπαραθέσεις. Η Βισαλτία δεν σηκώνει μικροπολιτικές φιλοδοξίες και προσωπικές ατζέντες. Μακριά από μένα η στείρα αντιπολίτευση και η αντιπαράθεση χωρίς επιχειρήματα.
Σε όλη την επαγγελματική μου πορεία και την παρουσία μου στα κοινά του τόπου μας, πορεύτηκα με σεβασμό στον δημόσιο διάλογο και μετριοπάθεια, δουλεύοντας συνεχώς για το καλό του τόπου μας.
Η υποψηφιότητά μου για τον Δήμο Βισαλτίας έχει θετικό πρόσημο. Με την ομάδα μου θα καταθέσουμε σύντομα το πρόγραμμά μας, τις προτάσεις μας για την επίλυση των προβλημάτων των χωριών μας. Με σχέδιο ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο. Και στη βάση αυτού του προγράμματος θα ζητήσουμε από τους συμπολίτες μας να μας κρίνουν. Και για να είμαι ξεκάθαρος, η όποια κριτική ασκήσουμε θα είναι καλόπιστη και με επιχειρήματα, όπου χρειάζεται, απέναντι στα κακώς κείμενα, που δυστυχώς δεν βοηθά κανέναν μας να κρύβουμε κάτω από το χαλί. Να κρατήσουμε τα θετικά από το παρελθόν και να χτίσουμε πάνω σ’ αυτά το νέο.
Εύχομαι σε όλους σας Καλές Γιορτές, με υγεία, αγάπη και πρόοδο στις οικογένειές σας.
Αθανάσιος Μασλαρινός

Υποψήφιος Δήμαρχος Βισαλτίας